Sunday, 5 February 2012

pelangi kasih menyentuh jiwa ;)

salam para bloggers. dha lama tak update post baru kan? rendu rasa nya. hehe~
well. nmpak tak tajuk post kat atas? yea. saya ada tengok satu drama neh. sangad lha menyentuh jiwa saya. sedehh pon ada. cerita bermula kalau tak silap saya 19 Januari kot. para pelakon nye adalah Nabila Huda, Beto Kusyairy, Putri Sara and Johan As'ari. jum skodengg gamba diorang kejapp. jeng-3.......


|
|
|
|
|
V

*neh anggap je header die. huhu~


 
*oke. neh lha 4 pelakon utama nye~


yang neh gamba Putri Sara dengan Beto~
Azlin dan Zafrul


*yang neh Nabila and Johan~
Sofea and Omar


*3 sahabat karib tapi episod sekarang..........~
no komen

oke. itu adalah sedikit gamba nye. kalau nak tgk cerita nye setiap hari selasa-khamis pukul 10.30 mlm. sangad sweet and mnyentuh jiwa taw. 
Beto Kusyairy dalam crite neh mmpunyai 2 peranan. dia seorang yang sayang kan azlin tapi die lebehh sayangg sofea drpda azlin. so comlicated kan? mmg pon. saya pon tak paham. ape pon tak saba nak tggu sampai episod akhir. hehe~
oke lha. post baru bila ade mase oke. ;)

~kamshamida~